ניהול מקרה אישי

בייבי הום קייר מציעה שירות ניהול מקרה אישי הניתן על ידי: רופא ילדים עם התמחות על בטיפול נמרץ ילדים ובמחלות ריאה ילדים, צוות סיעודי מקצועי ומנוסה בטיפול נמרץ ילדים שיספקו עבור הילד גורם מקצועי הרואה את התמונה הכוללת של המחלה ומעניק טיפול וליווי מקצועיים ורב תחומיים. בפועל מדובר בריכוז כל המידע הרפואי בידי גורם מקצועי אחד, דבר שתורם להסתכלות מערכתית ועיבוד מקצועי של כל פרטי המידע הרפואי.

כבר בשנת 2011 קבע משרד הבריאות כי ישנם מקרים בהם יש חובה למנות רופא אשר ישמש "מנהל מקרה" (case manager) בחוזר מנהל הרפואה מתאריך 28.12.2011.

הודעה על מחלה מכניסה אתכם ואת כל המשפחה לסחרור וקושי עד כדי חוסר יכולת לקבל החלטות במיוחד כשמדובר בילדים, וזו בדיוק הסיבה שיש צורך במנהל מקרה למחלה של ילדכם.

כשעולה הצורך  להתמודד מול משפט אנחנו פונים ל עורך דין, כשמתמודדים עם ראשיות המס אנחנו פונים ליעוץ של רואה חשבון. דווקא כשמדובר בבריאות שלנו ושל יקירינו אנחנו נוטים לקחת על עצמינו את ההתמודדות מול מערכת הבריאות הגדולה והעמוסה במקום לתת לגוף מקצועי לטפל בכך!!
מטרת מינוי המנהל הרפואי היא למנוע מצב שבו החולים "נופלים בין הכיסאות" במצבים שבהם פוטנציאל הנזק קשה במיוחד, להטיב את הטיפול בילדים קשים הנמצאים בסכנת חיים, רופא מנהל הוא הממונה לנהל ולקבוע תוכנית טיפול ייעודית למטופל, ילווה ויעזור לכם בלקיחת החלטות בשעות הקריטיות ויספק לכם מענה רפואי מקצועי שיוביל את בריאותכם למיטבה.

ממונה עבורכם רופא ממוחה בכיר עם ניסיון רב ברפואת ילדים אשר יעיין בפינצטה בכל פרט בתיק הרפואי, יחקור את כל המידע הרפואי והאינפורמציה מהדיסציפלינות השונות, יעיין בכל הטיפולים אשר אתם מקבלים אם זה תרופות, ניתוחים, בדיקות הדמיה, בדיקות דם..

הרופא המנהל יעבד את כל המידע הרפואי שלכם במקצועית ואפקטיבית. יפנה אתכם להשלמת בדיקות והדמיות לפי הצורך ובהרבה מקרים גם יחסוך מכם בדיקות מיותרות. לאחר קריאת התיק מתגבשת גישה טיפולית עם יעדים ברורים.

שיקול המנהל הרפואי הוא בריאות ילדכם בלבד ואין לו כל שיקול זר או העדפה לרופא, קופת חולים, בית-חולים, או טיפול מסוים אלא אם מדובר בטובת ילדכם. החלטותיו עצמאיות, בהתאם למקרה המטופל ובהתאם לניסיון שנצבר.

היתרונות של ניהול מחלה באופן אישי

איכות

אנחנו נספק עבורכם צוות מקצועי שנבחר בקפידה לאחר שעמד בכל הקריטריונים המקצועיים וייתן לכם יחס אישי מטפל-מטופל, רופאים בוגרי התמחות על ברפואת ילדים מאוניברסיטאות מובילות בעולם שייתיחסו לכל תלונה או ממצא בתיק הרפואי שלכם, בלי להיות מושפעים מגורמים חיצוניים או מסחריים. ההחלטות וההמלצות הטיפוליות יתבססו על ידע, ניסיון קליני מצטבר וגישות טיפוליות עם הצלחה מוכחת, צוות שנכון לקבל החלטות קשות מבלי להתפשר על יעילות הטיפול.

פונקציונאלי ובלתי תלוי:

לצוות הרפואי האישי שימונה עבורכם אין שום העדפה לרופא או שיטת טיפול מסוימת, הוא אינו מושפע בהמצלותיו מקופת חולים, בית-חולים או כל מוסד רפואי אחר.  נהפוך הוא, בריאות הילדים שלכם הוא המניע היחיד בתהליך קבלת ההחלטות . אנחנו צוות מקצועי, בלתי תלוי שאין לו כל אינטרס כלכלי או אחר כשאנו ממליצים על טיפול מסוים.

זמינות ונוחות

 לכל צוות ניהול מקרה אישי של בייבי הום קייר יש מספר מוגבל של מקרים שהוא לנהל בו זמנית.  כך שיהיה את הזמן הדרוש להפוך כל אבן בתיק הרפואי, במטרה להגיע למעטפה טיפולית מקצועית. קשר ישיר עם המשפחה בזמן מחלה 24/7 יאפשר מעקב צמוד במצב ילדכם. מסירת מידע ודרכי טיפול בשפה ברורה ומובנת עד סלון הבית, שתעזור לקבלת החלטות באופן משפחתי-מקצועי בסביבה המוכרת והנעימה עבור המשפחה.   

הכוונה:

מנהל מקרה יודע בדיוק עם מי צריך להתייעץ,  הורים שמנסים היום למצוא מידע באינטרנט מאבדים כיוון באינסוף האפשרויות.  המנהל הרפואי האישי ידאג לכך שתגיעו לכתובת הנכונה כשצריך יעוץ של מומחים, יפנה אתכם לרופאים מתאמים, וימליץ על ביצוע בדיקות או פעולות שעליכם להשלים בכדי להטיב את הטיפול שמוענק לילדכם.