ביקור רופא ילדים בבית

ביקור רופא ילדים עד הבית הינו שירות חדשני שחברתינו מעניקה עבור המשפחות לילדים חולים. השירות ניתן ע"י רופאים מומחים ברפואת ילדים ומוסמכים ע"י משרד הבריאות. רופאים עם נסיון קליני ברפואת ילדים מעל 5 שנים לפחות.

השירות רופא ילדים עד הבית נעשה בתיאום מלא עם המשפחה כך שישמר ניצול זמנים במטרה לקצר זמן מהאבחון-מתן מענה טיפולי, גם לחסוך מהמשפחה זמן יקר שיכולים לאבד בטלטלת של שירותי רפואה ציבוריים, כלומר במקום שהמשפחה תצטרך לעבור בטלטלת של חדרי מיון/מוקדים בקהילה חברתינו מספקת בדיקת רופא ילדים בבית, הרופא מגיע עד בית המטופל עם הציוד הנדרש לפי סוג הפניה ( סטטסקופ, אוטוסקופ, מד סטורציה וכו') בזמן שנקבע מראש בהתאם לזמן המשפחה ויבצע בדיקת רופא ילדים בבית, הבדיקה כוללת אנמנזה רפואית מלאה, בדיקה פיזיקלית לפי מערכות הגוף, מדדים חיוניים, בדיקות דם ו צילום רנטגן במידת הצורך, מתן תרופות ומרשמים לפי שיקול דעת רפואי.

 לאחר בדיקת הילד ע"י רופא ילדים בבית והערכת מצבו, הרופא מסביר במילים פשוטות ומובנות למשפחה מהות המחלה והשלכותיה, למה צריך לשים לב ואיך לפעול במקרים של החמרה במצב. במקרה שמצב הילד מוגד כ לא יציב (לפי שיקול דעת רפואי ) וישנו צורך ב פינוי לחדר מיון תקבל המשפחה הפניה לחדר מיון.  

לאחר סיום בדיקת רופא ילדים בבית, המשפחה מקבלת מכתב סיכום ביקור רפואי ממוחשב שמתייחס לכל שלבי ה ביקור בית רופא ילדים  החל מ אומדן לפי מערכת ועד סיכום והמלצות. במידת הצורך יינתן גם מרשמים והפניות לרופאים מומחים, בדיקות עזר וצילומים.

לרשות הלוקחות של החברה עומד גם צוות רפואי בכיר של מומחים עם תת התמחויות שונות ברפואת ילדים כמו רופא ריאות ילדים מומלץ, רופא אף אוזן גרון ילדים מומלץ, רופא גסטרו ילדים מומלץ , רופא אנדוקרינולוג ילדים מומלץ, רופא נפרולוג ילדים מומלץ, רופא נוירולוג ילדים מומלץ, רופא קרדיולוג ילדים מומלץ וכו' השירות של רופא מומחה ילדים ניתן גם בבית המטופל ובתיאום זמן מלא.  

בייבי הום קאיר מספקת ללקוחותיה מענה טלפוני אנושי זמין ע"י צוות סיעודי בכיר בעל הכשרות על ברפואת ילדים שמגובה ע"י המנהל הרפואי וצוות הרופאים של החברה. כך שהמשפחה תקבל מענה מקצועי לאורך כל שלבי המחלה וההחלמה.

אנו שואפים להגיע לכל ילד חולה עד הבית עוד בשלב הראשוני של המחלה, בדיוק כשמתחילה לעלות המחשבה שמשהו לא בסדר עם הילד. קיצור זמן עד למתן מענה רפואי מהווה גורם מאוד משמעותי ברפואת ילדים. שירות רופא ילדים עד הבית גורם ישירות לקיצור זמן "אבחנה-מענה טיפולי"

הזמינות והנוחות שמספקת חברתנו למשפחות עלולה להביא לכך שהילדים יאובחנו עוד בשלבים הראשוניים של המחלה ויקבלו טיפול רפואי ביתי ע"י רופאי ילדים מקצועיים ומומלצים עוד לפני התקדמות המחלה והופעת סיבוכים דבר שמעניק עוצמה אדירה להצלחת הטיפול.

אבחון וטיפול נכון בהקדם האפשרי מבלי לתהות האם כן או לא להתפנות לבית חולים עלול למזער בהרבה את הסיבוכים כתוצאה ממחלה, במיוחד אצל יילודים ותינוקות שהגוף שלהם עדיין בשלבי התפתחות וגדילה ואין להם את היכולת להישרדות כמו של מבוגרים.

אנו מאמנים שרפואה טובה היא רפואה מונעת, אם מנהלים את המחלה נכון ועושים את כל המעקבים בזמן בלי להיות תלויים בארגונים גדולים, יהיה אפשר לזהות מוקדם התלקחויות של המחלה ולמנוע אותם, ניהול נכון של המחלה עם זיהוי מוקדם של סיבוכים עלול להוריד משמעותית את מספר האשפוזים, נוסיף לכך את האלטרנטיבה שמעניקה בייבי הום קאיר לקבלת מעטפה טיפולית כוללנית בבית מאפשרת לילד ולמשפחה שגרת חיים קבועה שמשליכה ישירות על התפתחות תקינה בסביבה הנכונה והמוכרת לילד.

קרא עוד בנושא