טיפול בית לילדים

טיפול בית מהווה חלופה מצוינת לאשפוז בבית החולים. מאפשרת תנאים אופטימליים להחלמה תוך השגחה וקבלת מעטפת טיפולית בסביבה נעימה, חמה ומוכרת עבור הילד.

בעולם הרפואה כיום מתייחסים לאשפוז בית כחלופה לשהות בבית החולים.

 חברתנו הוקמה ע"י אנשי צוות מקצועיים ברפואת ילדים שמטרתם לספק שירות רפואי מקצועי זמין ונגיש עד הבית.

מתן טיפול מהיר אצל ילדים חולים ממזער ואף מונע את הסבוכים שיכולה לגרום המחלה. הורים נוטים להשתהות בפניה לעזרה רפואית בשלבי המחלה הראשוניים, לא מעט בשל לחצי היומיום בחברה ובעבודה. בילדים ובעיקר בתינוקות היכולת להתמודדות עם מחלות נמוכה יותר ממתבגרים ומבוגרים,  ועל כן טיפול מוקדם הוא חשוב ולעיתים קריטי בעצירת התחלואה ומניעת סיבוכים.

להורים אין את היכולת לדעת מה מפריע לילד ובמיוחד שמדובר בתינוק. דבר שמספק זמן המשרת את המחלה להתקדם יותר ויותר בגוף הילד. למשל דלקת ריאות שנחשבת למחלה שכיחה במיוחד אצל ילדים ותינוקות מתחילה עם ביטויים קליניים קלים כמו נזלת, חוסר תאבון ושיעול בד"כ ההורים בשלב זה לא שמים לב לביטויים אלה במיוחד כשהם קלים. רק כשהסימנים מחמירים ונוספו עוד ביטויים קליניים כמו חום, קוצר נשימה ולעתים שלשולים והקאות, ההורים מתחלים להבין שמשהו לא בסדר עם הילד. בדרך כלל ההבנה שיש בעיה מתרחשת בשעות הערב אחרי יום עבודה, אותו זמן איכות שתכננתם ליהנות ממנו עם המשפחה הופך להיות זמן חששות ודאגה על יקרי ליבכם.

כאן ההורים נכנסים לדילמה האם לפנות לבית חולים ולבלות עד שעות הלילה הקטנות בחדרי מיון בגלל זמני המתנה ארוכים או לחכות עד הבוקר ולקחת את הילד לקופת חולים בהתאם לזמינות רופאי ילדים בקהילה. בשני המקרים המחלה מחמירה וכך גם בריאות הילד!

בכדי למנוע עיכוב באבחנה ובטיפול, בייבי הום קייר מספקת שירות טיפול עד הבית ע"י צוות רפואת ילדים מקצועי מוסמך ומנוסה שישרת אתכם עוד בשלב הראשוני של המחלה. בדיוק כשמתחילה לעלות לכם מחשבה שמשהו לא בסדר עם הילד. זה הזמן לפנות אלינו, הצוות שלנו יספק אבחנה וטיפול עוד בשלבים ראשונים של המחלה, דבר שמעניק ייתרון אדירה להצלחת הטיפול והחלמה מהמחלה עם הכי פחות סיבוכים.

בייבי הום קייר מספקת צוות מקצועי שיגיע עד הבית שלכם, יבצע בדיקה פיזיקלית, מדדים חיוניים, בדיקות דם ואחרות לפי הצורך, ידאג לעקוב אחרי תוצאות של בדיקות ויספק מענה אנושי מקצועי עם זמינות מלאה. בלא מעט מקרים יהיה אפשר גם לטפל בילד בבית ולא להגיע לבית החולים, כמובן שבמידת הצורך נמליץ ונעזור להפנות למיון וגם נלווה במקרים של אשפוז.

 

למה בעצם עדיף לקבל טיפול בבית?

  • קיצור זמן עד למתן מענה רפואי מהווה גורם מאוד משמעותי ברפואת ילדים, הזמינות שמספקת חברתנו עלולה להביא לכך שהילדים יאובחנו עוד בשלבים הראשוניים של המחלה ויקבלו טיפול עוד לפני התקדמות המחלה והופעת סיבוכים דבר שמהווה ייתרון עצום להצלחת הטיפול.

  • מזעור החשיפה לזיהומים ולסיבוכים האופייניים לשהות ממושכת בחדרי מיון ובמחלקות האשפוז, בתי החולים נחשבים למקומות עם ריבוי מזהמים. מתן אלטרנטיבה טיפולית בבית המטופל משרת ישירות את בטיחות המטופל כך שתקבלו את הטיפול שאתם צרכים בסביבה הכי נקייה ומוכרת לכם.

  • שימור וניצול זמנים, הצוות שלנו מספק לכם את הטיפול בזמן שנוח לכם ובתיאום מלא מראש, ובך אתם חוסכים את בזבוז הזמן המשתמע מאשפוז בבית חולים, ושומרים על שגרת חיים רגילה.

  • מעקב הדוק ורצף טיפולי, צוותים שלנו ילוו אתכם בכל תקופת אשפוז הבית, יספקו ויעקבו אחר הטיפול שילדכם צריך, הליווי ינוהל ע"י המנהל הרפואי האישי שלכם שישמור על רצף טיפולי, יבצע אומדן והערכה לאחר סיום הטיפול וכן העברת ביקורת על כל שלבי הטיפול.

  • הקטנת משמעותית של הסיכוי להתפתחות אובדן התמצאות ולירידה בתפקוד הפיזי והקוגניטיבי אצל חולים מורכבים, בכך שהם נמצאים במקום הכי מוכר להם עם האנשים האהובים עליהם.

חברתנו חוסכת ולא מעט אשפוזים חוזרים ע"י איזון, מעקב, וטיפול נכון במחלות תוך שמירת רצף טיפולי והכל תחת פיקוחו של מנהל המקרה שמכיר היטב את המטופל.

לילדים מורכבים וילדים עם מחלות כרוניות, ילדים שצרכים תמיכה או סיוע נשמתי בבית חברתנו מעניקה את התנאים האופטימליים להחלמה, שיקום, השגחה ורצף טיפולי אחיד. כל נעשה בסביבה נעימה ומוכרת לילד עם תיאום מלא לזמן ההורים כך שתשמר שגרת החיים.